Whatsapp Integration doesnt work with Queue

Itep

Customer
Mitglied seit
14. Februar 2024
Beiträge
2
Hello Everyone,

I have successfully connected Whatsapp and 3cx, just like in the 3cx documentation. But whatsapp messages only go to the system owner's account and not to the queue I created. I deleted and recreated the whatsap connection several times. I created a new token several times but to no avail. I wonder if this is a problem on the facebook side or a bug in 3cx? previously the system user creation part in facebook was not working for 1 week, yesterday it suddenly started working.
The plan I have is smb 20 user
Thank you in advance for your answers and help.
 
Zuletzt bearbeitet:
Update: The issue is solved by configuring business hours. Now the messages successfully trigger all the members of the Queue.
 

Zurzeit aktive Besucher

Keine Mitglieder online.

Statistik des Forums

Themen
21.256
Beiträge
106.871
Mitglieder
70.415
Neuestes Mitglied
milas
Holen Sie sich 3CX - völlig kostenlos!

Verbinden Sie Ihr Team und Ihre Kunden Telefonie Livechat Videokonferenzen

Gehostet oder selbst-verwaltet. Für bis zu 10 Nutzer dauerhaft kostenlos. Keine Kreditkartendetails erforderlich. Ohne Risiko testen.

3CX register cta
Für diese E-Mail-Adresse besteht bereits ein 3CX-Konto. Sie werden zum Kundenportal weitergeleitet, wo Sie sich anmelden oder Ihr Passwort zurücksetzen können, falls Sie dieses vergessen haben.